(Gambar) Proton Persona R Di Jalanraya

Aku terbukak Iqbalhakimi.com tadi, ternampak satu entri yang ada persona R ni. Baru je update  pasal Myvi Extreme 1.5 semalam. Kira boleh jugak lah aku update pasal persona R ni kan. Jomk tengok gambar lagi
Tak dapat dinafikan memang ramai org cakap Persona adalah Best Car bagi Proton, Dan Myvi plak Best Car Bagi Perodua. Aku tengok yang Persona R ni plak sangat-sangat lah lawa. Dah macam Concept car dah aku tengok.
Yela nak bagi gambar la ni. Menurut sumber, kalau nampak no plate macam ni maknanya diorang tengah test drive
Dan ada orang cakap Persona R ni adalah proton Tuah. Yeke? Jom kita nilaikan sendiri dari gambar bawah ni
Lebih Kurang kan? Harga? Hmm tak sure. Korang ada sumber? Ce bgtau aku kalau ada sumber ye. Tinggalkan kat ruangan komen

Catat Ulasan