Gara-Gara Hendak Ditangkap Wanita Ini Pancut Air Susu Badan Ke Muka Polis

Stephanie Robinette

Seorang wanita AS telah ditahan dan didakwa dengan kelakuan tidak senonoh selepas dia menyembur timbalan sheriff dengan susu ibu kerana mereka cuba mengeluarkan beliau dari keretanya.
Stephanie Robinette, 30, ditahan dan didakwa atas tuduhan keganasan rumah tangga dan kekerasan domestik, penyerangan, tindakan tak senonoh, dan menolak untuk ditangkap.
Suami Robinette memberitahu pihak berkuasa pasangan itu telah menghadiri satu majlis perkahwinan apabila isterinya mula mabuk dan mereka bergaduh. Beliau berkata bahawa isterinya memukulnya beberapa kali sebelum mengunci dirinya dalam keretanya.
Sheriff Walter L. Davis III berkata bahawa apabila polis cuba bercakap dengan beliau, dia mengeluarkan kata-kata lucah dan enggan keluar.
“Apabila timbalan sheriff cuba untuk mengeluarkan Robinette dari kenderaan itu dia menasihatkan timbalan bahawa dia adalah seorang ibu yang menyusukan anak dan terus mengeluarkan payudara kanannya dari pakaiannya dan mula menyembur timbalan polis dengan susu badannya,” kata Davis.
Robinette kemudiannya berjaya dikeluarkan dari kereta dan ditangkap selepas lebih ramai lagi polis tiba di tempat kejadian.
“Ini adalah satu contoh utama bagaimana alkohol boleh membuat individu melakukan apa yang mereka biasanya tidak akan lakukan,” kata Davis.

Catat Ulasan