Guru Tutup Mulut Pelajar Dengan Salotape Sebab Tak Berhenti Bercakap

a97686g2431tapemouth2 Guru Tutup Mulut Pelajar Dengan Salotape
Seorang ibu kepada seorang pelajar sekolah menengah di Broward marah setelah anak perempuannya yang berumur 13 tahun memberitahunya bahawa seorang guru telah melekatkan salotape di mulutnya.
“Selepas pulang dari tempat kerja tiba-tiba saya diberitahu oleh anak saya bahawa mulutnya ditampal,” kata Lea Freel semasa menghadiri majlis Renaissance Middle School.
Dia mengatakan “Dia meminta saya untuk berhenti bercakap, dan kemudian beberapa minit kemudia saya telah bercakap lagi. Tiba-tiba dia datang kepada saya dan melekatkan salatope itu di mulut saya,” kata Jazlyn.
“Saya terasa nak batuk, jadi saya buang pelekat tersebut, kemudian guru tersebut datang lagi lalu menambah lagi pelekat itu ke mulut saya.” kata Jazlyn lagi cikgu itu juga turut melekat pelekat tersebut kat pelajar lain, sehinggalah dia dilarang oleh pentadbir. 

Catat Ulasan