(Lawak) - Motor

Lawak 1 :

Sewaktu aku berada di Jelutung. Jalan tu kan penuh sesak. Badan aku agak besar sedikit. Pada hari tu aku menumpang seorang kawan pergi ke Komtar naik motor kap cai Honda 70.

Dia pun kaki cilok jugak, selit sana selit sini, aku duduk belakang punye la kecut perut. Sampai satu tempat di mencelah antara dua kereta... Motor lepas, kawan aku ni lepasTAPI dua2 lutut aku tak lepas!! kedebuk aku terduduk tengah jalan sambil terkangkang. Semua orang tengok aku.  Cinabing!! Macam sami budda duduk sorang-sorang tengah jalan yang penuh sesak.. Orang lalu lalang dengan kereta n motor bersepah lepas tu kawan aku patah balik sambil gelak bagai nak giler.

Kisah 2.

Aku menumpang member jugak naik motor pergi town. Sampai kat trafic light dia pun berhenti. Aku pun teringat pulak nak hisap rokok. Aku pun turunkan kedua-dua kaki dan berdiri sikit celok poket nak ambil lighter dalam poket seluar. Waktu tu lah lampu bertukar menjadi hijau, kawan aku terus jalan meninggalkan aku berdiri sambil berjingkit nak nak ambil lighter di trafic light. Satu bandar orang yang nampak aku berdiri terkangkang sorang sorang kat lampu isyarat.. Dah macam ape entah... Aku terpaksa call kawan aku tadi soh patah balik amik aku...huhu

Catat Ulasan