(Video) Apa Akan Jadi Bila Gunakan Telefon Bimbit Semasa Memandu??!

Salam semua. Kali ni aku nak share satu video yang mungkin menginsafkan korang dan jugak aku bila gatal sangat gunakan handphone tatkala waktu memandu. Ayat dewan bahasa ok. Bukan aku nak menginsafkan korang je. Aku pun selalu buat je walaupun aku takde lesen kereta. Hehe. Tapi kalau ada roadblock aku tunjuk muka je lepas. Sebab apa? Sebab artis *sila muntah. Jom layan video ni. Tapi kalau sesapa yang takleh tengok darah tu aku nasihatkan jangan tengok, sebab dorang pakai cili sos bermutu tinggi. So nampak macam darah real gila. Kbai.
Ibu mengandung dan bapak mengandung di nasihatkan tak menonton video ni. Takut anak korang tu je yang 1st and last sebab bapak dan mak takut excident lagi atas katil. apajadahakumembebel. Jom layan.
 Mengerikan bukan? Aku taktau macam mana dorang shoot video ni. Sebab nampak semua real je. Okay. Aku harap video ni boleh dijadikan ingatan untuk kita semua. Aku pun sama jugak. Selalu balas sms waktu ni. Tapi skang takde org nak SMS dah kot. Okay. salam

Catat Ulasan