Gambar: Jalani Sidek Bersama Kekasih Gelap, Raja Azmi Tahu Hubungan Istimewa

Seakan tidak mahu habis kontroversi yang melanda kehidupan pengarah & juga penerbit Raja Azmi — dalam hal kerja mahu pun peribadi.
Hari ini menerusi Berita Minggu, seorang wanita bernama Zaleha Mohd Khalid tampil membuat pengakuan yang beliau ada hubungan istimewa dengan Jalani Sidek, suami Raja Azmi.
Kisah pendedahan dua muka surat ini agak mengejutkan kami selepas pasangan ini menafikan gossip bahawa mereka bakal bercerai baru baru ini.
Menurut Zaleha Mohd Khalid yang juga merupakan rakan perniagaan Jalani Sidek, Raja Azmi tahu akan hubungan istimewa mereka dan mereka tidak mempunyai masalah untuk menjalani kehidupan seperti biasa.
Menurut ibu tunggal kepada empat orang anak ini juga, hubungan mereka sudah berlangsung lebih setahun dan mengaku pernah terbang ke Medan, Indonesia bersama Jalani Sidek atas urusan perniagaan.
Wanita ini juga mendakwa beliau merupakan orang yang bertanggungjawab menjamin Raja Azmi keluar lokap berikutan kes polis baru baru ini & hubungan mereka sekarang sudah seperti kakak dan adik.

Catat Ulasan