Bayi Lahir Hidung Seperti badut

Selama tiga tahun, ibu kepada Connie Lloyd terpaksa menahan telinga mendengar mulut pot pet orang berkenaan anaknya yang lahir dengan hidung seperti hidung badut sarkas.


Kini, selepas menjalani 3 jam pembedahan, Connie Lloyd sudah mengakui bahawa hidungnya sudah menjadi seperti hidung ibunya.  Dia dah tak malu-malu lagi dah dengan hidungnya. Tengok lah betapa cute nya dia di bawah ini.


Ibunya, dari Slough, Berkshire, England, berkata: "Apabila kami melihat hidungnya kami takjub. Dia kelihatan seperti kanak-kanak yang berbeza tetapi kita tahu dia adalah Connie kami."

Doktor telah mengesan bayangan di hidung Connie dengan mengimbas setelah 26 minggu tetapi apabila dia dilahirkan pada bulan September 2008, dia muncul dengan sempurna sihat.

Dua minggu kemudian, ibu bapanya Zara dan Tom mendapati hidung anak perempuan mereka telah bertukar menjadi merah cerah. Mulanya ia hanya titik kecil, tetapi cepat membesar kepada 4cm lebar.

Doktor peribadi mereka merujuk mereka kepada pakar kulit di Great Ormond Street Hospital, yang mendiagnosis bayi itu dengan haemangioma, iaitu tumor benigna.

2 comments

comel gak walaupun idung dia cam badut, masa baby la, kalo dah besar tak comel kot...idung yg skrg ni lagi elok la.....kan...sape tak nak dilahirkan sempurna, tapi tu kan semua ciptaan dan kejadian Allah...

Reply

Catat Ulasan