Guru tiduri anak rakan ketika ibunya tidur dibilik atas


LONDON: Seorang guru wanita yang meniduri seorang pelajar separuh daripada usianya dibebaskan hari ini - selepas hakim mendapati pelajar itu yang memulakan langkah pertama.

Leah Davies, 29, meniduri pelajar berusia 15 tahun selepas mereka menonton DVD bersama-sama sambil meminum minuman keras dalam satu parti. Ibu remaja berkenaan tidur di tingkat atas kediaman ketika kejadian itu. Leah, ibu anak satu menghadapi empat tuduhan mengadakan hubungan seksual dengan individu bawah umur. Bagaimanapun, dia lepas daripada hukuman penjara selepas hakim mendapati pelajar terbabit tidak terjejas akibat hubungan sulit itu. Leah yang juga teman ibu pelajar itu sering berbual dengannya mengenai filem dan muzik kegemaran pelajar berkenaan sebelum mereka melakukan hubungan seks.


Hubungan sulit itu terbongkar selepas remaja berkenaan memberitahu ibu saudaranya yang kemudian membuat laporan polis.

Leah digantung kerja selama dua tahun dan di bawah pemantauan mahkamah sepanjang 24 bulan selepas hakim Martin Rudland memberitahu dia hanya wanita biasa yang telah melakukan kesilapan bodoh yang tragik.

Hakim berkata: “Terdapat kes di mana hubungan sulit seperti ini tidak seimbang apabila individu yang lebih muda terjejas, tetapi tidak dalam kes ini. “Pengadu adalah anak muda yang suka sosial dan bermain dalam kumpulan muzik. Dia juga berpengalaman dalam hubungan seks.

“Tempoh hubungan mereka singkat dan bukan atas paksaan kerana kedua-duanya puas hati. Dia yang mula menyentuh anda dan bukan anda yang menggodanya,” kata Rudland. - TS

Catat Ulasan