Kanak-kanak ni Bernama Adolf Hitler


INILAH.COM, New Jersey – Deborah dan Heath Campbell memiliki tiga anak, salah satunya bernama Adolf Hitler. Mereka berkata nama itu bukan bererti rasis.

Selain Adolf Hitler (5), dua anak lainnya kembar bernama Aryan Nation dan Hinler Jeannie. Deborah dan Heath juga memiliki tato swastika serta menghiasi rumah mereka dengan simbol Nazi tersebut.

Tapi mereka tetap menyatakan tidak rasis, hanya suka simbol swastika. Sayangnya, pengadilan memutuskan Deborah dan Heath bukan lagi orangtua ketiga anak itu. sebab pengadilan membuktikan, keduanya membiarkan anak-anak mereka.

Pasangan dari New Jersey, AS ini dilaporkan ke polis setelah meminta kedai kek membuat kek dengan nama Adolf di atasnya. Pasangan ini mengatakan pengadilan mengambil anak mereka kerana nama-nama mereka.

“Hakim dan Division of Youth and Family Servide mengatakan tak ada bukti dan mereka melakukannya kerana nama anak-anak. Mereka terpengaruh hanya kerana nama anak-anak,” ujar Heath.

“Orang seharunya menerima perubahan. Anak saya takkan membesar seperti Hitler dan melakukan apa yang ia lakukan,” lanjutnya, berharap hakim mengizinkan ia dan isteri membawa pulang anak-anak mereka pada Disember.

1 comments:

xpasal2..kesian anak2 dorg..haiya!

Reply

Catat Ulasan