Lelaki Ini Tak Puas Berhubungan Seks Dan Ingin Lakukan Sebanyak 15 Ribu Kali Sebelum Meninggal Dunia


Roberto Cavalli memang sudah berusia 70 tahun, tapi kenyataan tersebut tidak membuatnya ingin ‘pencen’ dari aktiviti ranjang. Saat ditemui di pembukaan butik barunya di Jepun, dia mengungkapkan perasaannya kepada WWD tentang kekuatan brandnya di pasar Asia. Designer berdarah Itali tersebut juga mengungkapkan tentang impiannya untuk berhubungan seks sebanyak 15.000 kali sebelum dia meninggal.
“Saya masih muda. Saya masih akan hidup 50 tahun lagi,” kata Cavalli. Dalam wawancara tersebut, Cavalli juga melakukan perhitungan matematik dan memperkirakan bahawa dirinya akan melakukan hubungan seks sebanyak 15 ribu kali sebelum kematiannya di umur 120 tahun. Cavalli memang cukup berani untuk bermimpi.
Cavalli juga mengungkapkan bahawa usia bukan halangan untuk mendapatkan penggemar wanita, mengingat rancangannya memang cenderung disukai oleh wanita-wanita muda. Cavalli memang sering terlihat bersama-sama artis-artis muda seperti Solange, Bar Rafaeli dan Britney Spears.
Pernyataan-pernyataan Cavalli memang selalu menghebohkan. Pada musim panas kelmarin di sebuah acara red carpet di London, Cavalli menyatakan bahawa dengan menjadi lelaki straight (diedit : borakkosong), dia boleh menjadi desainer yang lebih baik.
“Di dunia saya, iaitu dunia fashion, hanya saya yang straight. Dan dengan menjadi lelaki straight saya boleh menjadi desainer yang lebih baik, kerana saya mengerti apa yang wanita inginkan. Itu boleh dilihat dari sisi kewanitaan dan kelembutan mereka. Dengan beginilah saya merasa bahagia.”
Pada acara lain di bulan Jun 2010, Cavalli juga mengungkapkan inspirasinya untuk merancang busana wanita. Seperti yang dikutip oleh Harper’s Bazaar, dia berkata, “Tentu saja saya memikirkan wanita cantik yang sedang berpakaian, itulah cara saya untuk menghasilkan rancangan, bukan bermasturbasi memikirkan fashion.”

Catat Ulasan