Ubat gersang




KALAU ada anugerah Artis Tak Tahu Malu atau Ratu Kontroversi, sesuai sangat dikalungkan ke leher artis ini. Daripada awal kemunculan hinggalah kini, macam-macam cerita panas mengenainya menjadi buah mulut ramai.
Suka sangat buat benda bodoh, sudahnya makan diri sendiri. Jika mahu nilai sumbangannya terhadap industri, rasanya tidak ada pun yang boleh dibanggakan. Setakat satu dua kemunculan, itupun sendu.

Jika sebut namanya, perkara pertama yang terlintas di fikiran adalah sikap, tindakan dan kenyataan dangkalnya. Muka saja cantik tapi akal cetek. Sedih! Artis seperti inilah yang merosakkan industri dan kesannya terpalit kepada penggiat seni lain.
Terbaru CAK dengar, artis ini memang tersangat liar. Bukan saja suka berparti dan berebut jantan tetapi khabarnya jika gersang, dia akan mencari orang tertentu. Hubungan itu sekadar untuk memuaskan nafsu.

Terasa ‘nak’, hubungi saja dan si jantan pasti tidak menolak. Tak perlu ada rasa cinta kerana jantan itu cuma jadi ubat gersangnya. Malu CAK menyebutnya tetapi itulah hakikat mengenai artis ini. Hish... memang ‘Barat’ habis, dah tak dapat bezakan dosa pahala.

Tidak hairanlah mengapa dia tergamak mengeluarkan kenyataan yang boleh buat kita menggeleng kepala. Jika itu pilihannya, apa lagi nak dikata. Terbanglah menikmati ‘syurga’ dunia, terbanglah tinggi-tinggi. Namun satu CAK nak pesan, jangan sesekali lupa setiap tindakan itu ada akibatnya. Fikir-fikirkanlah, wahai wanita.

Catat Ulasan