(GAMBAR)12 Makanan Dengan Kalori Paling Tinggi Di Dunia

Ini ialah sandwich seberat 28 paun dengan 35 jenis daging, yang dihasilkan oleh seorang Chef British, Tristan Welch.
Hot dog dan sos cili yang dibuat dirumah yang dibungkus dengan sosej dan bakon. Ya, tiap satunya mungkin mempunyai kadar lemak tepu yang menyamai keperluan lemak anda untuk setahun, tapi rasanya lazat katanya.
Oreo goreng mungkin makanan pencuci mulut paling sedap tapi paling berkalori tinggi. Kalau ikut resipi, ambil seketul Oreo, celupkan dalam bancuhan tepung dan kemudian digoreng tohor sehingga berwarna keemasan. Ada yang nak cuba di rumah?
Sandwich paling berminyak di dunia, dengan menggunakan 9 hirisan bakon, tiga ketul hot dog kukus, cip yang disalut keju dan kuah, satu roti baguette Perancis, 12 biji telur dan sirap maple tulen, mengandungi 207 gram, atau setengah paun lemak.
 Burger Coklat ini ialah ganache coklat putih yang ditutupi lapisan nipis marshmallow yang dibakar secara brioche, dengan sos strawberi dan coklat putih cair di tepi.
 Hot dog cucuk yang bersalut kentang goreng.
Burger bakon yang paling berlemak di dunia.

Milkshake bakon. Pelik kan? Saiz 16 auns mempunyai 773 kalori, 40 gram lemak, dan 75 gram gula.
Burger Luther, atau burger donat ialah burger ham atau keju yang menggunakan donat yang disira dengan gula bagi menggantikan roti ban.Kalorinya ialah di antara 800 hingga 1500 (Nota, seorang wanita berbadan sederhana memerlukan 2000 kalori saja sehari).
Pizza coklat ini ialah pastry nipis yang sedikit panas, ditutupi kepingan coklat yang dicairkan, marshmallow cair, kepingan hazelnut rangup, pisang dan mentega kacang.
Ini ialah burger kura-kura. Nampak comel, tapi ia tidak bermakna ia tidak boleh membuat anda dapat serangan jantung. Ini sebenarnya ialah burger ham, yang disalut keju cheddar, dan berisi bakon dan hot dog yang mewah.
 Coke goreng ini ialah campuran berperisa coca-cola yang dibekukan dan kemudian digoreng tohor, disaluti sirap coca-cola pekat, krim putar, gula kayu manis dan ceri merah. Coke goreng ini popular di texas dan kalorinya sejumlah 830 untuk secawan. Perghh!

Catat Ulasan