Kucing Melahirkan Seekor Anjing




Sebelum nih aku ada post tntang Kambing biri-biri melahirkan anjing. Kali ini tersebar pula berita Kucing melahirkan anjing, yang juga berlaku di China. Camam-camam yer dunia akhir zaman ni .......

Zhou Yun, pemilik kucing itu mengatakan dia tahu yang teman berbulunya itu sedang hamil sehingga dia tidak terkejut ketika ia terjadi pada dua anak kucing pada awal bulan.

Dengan memeriksa lebih dekat, bagaimanapun dia menyedari bahawa salah satu bayi itu sudah mati.

"Saya kemudian melihat anak kucing yang satu lagi menghairankan kelihatan seperti anjing," Zhou, yang tinggal di Yangshan, Wilayah Jiangsu, China timur, memberitahu wartawan.

Zhou, yang juga pemilik anjing kesayangan yang suka makan dan tidur dengan teman kucing nya menambah: "Sangat mungkin kucing ini adalah anak campuran".

Lai Xiaoyun, presiden dari sebuah klinik haiwan kesayangan tempatan, telah menunjukkan (setelah melihat dengan teliti pada anak anjing-kucing itu, agak wajar) bahawa tidak mungkin untuk kucing melahirkan anjing.

Dia menganggap kucing Zhou melahirkan dua anak kucing dan satu meninggal tak lama selepasnya, jadi kucing itu keluar dan tanpa sengaja menemui anak anjing yang baru lahir dan mengambilnya pulang ke rumah.

"Kucing dan anjing adalah dua spesis yang berbeza dan tidak mungkin untuk memiliki keturunan bersama," dia membuat kesimpulan.

Sudah ada beberapa kes kucing melahirkan anjing sebelum ini, tetapi kes terbaru ini tidak pastilah betul ke tidak.


Sumber - Orange News

Catat Ulasan