Lelaki Telah Jadikan 400 Wanita Kembali Jadi Anak Dara

Lelaki ini telah memberikan wanita peluang kali kedua. Dr Stephan Günther, 40, telah menjadikan kira-kira 400 wanita kembali menjadi anak dara @ perawan. Pakar bedah dari Düsseldorf ini pakar menjahit selaput dara wanita kembali bersama-sama sekali lagi.

"Praktis saya yang lepas dalam pembedahan kecantikan di Bochum terdapat ramai wanita Islam yang meminta sama ada saya boleh berbuat demikian, saya menyedari bahawa ia ditawarkan sedikit di Jerman Barat. Akhir tahun 2006 saya pergi ke Amerika Syarikat untuk mempelajari teknik itu."

Hari ini, Dr. Guenther melakukan lebih daripada 100 wanita setahun dalam amalan pembedahan itu di Düsseldorf. Kebanyakan mereka adalah orang Islam yang tinggal di Jerman dan ramai wanita yang datang dari Yaman, Afghanistan, Turki. Mereka tiba secara rahsia!

Pakar bedah ini berkata "wanita-wanita ini menghadapi masalah yang besar apabila mereka tiada dara pada malam perkahwinan mereka."

Pembedahan mengambil masa kira-kira 45 minit. Di bawah bius setempat, pecahan kulit dijahit bersama-sama.

Bergantung kepada kepecahan selaput dara, kos 800 - 1,200 €, dan €2,500 selepas melahirkan anak.

Macam-macam hal .......  Maka muncul lah soalan cepu emas, apakah HUKUM membuat selaput dara yang tidak original ini? :)

Catat Ulasan