Berhenti Aibkan Saya – Bekas Suami Adda Butterfly

Akhirnya setelah mendiamkan diri selama ini, bekas suami Adda Butterfly, Ridzuan telah ,tampil membuat penjelasan tentang perkahwinan mereka yang hanya bertahan selama 17 hari. Paling penting, Ridzuan menerangkan yang Adda Butterfly menipu pihak media apabila menyatakan status dirinya sebagai duda sedangkan Adda mengetahui yang dia adalah suami orang.
adda butterfly
Dalam temubual panjang bersama Utusan Malaysia, Ridzuan menyatakan yang dia beranggapan bahawa Adda sendiri yang menyebarkan gambar perkahwinan mereka dua. Ini kerana gambar tersebut adalah koleksi peribadi milik Adda Butterfly. Sedikit sedutan daripada temuramah yang diberikan di bawah:-
Dia beritahu kepada media gambar itu disebarkan oleh pihak media. Kenapa gambar dalam koleksi simpanan dia sendiri boleh tersebar? Saya lihat ini niat dia untuk dapatkan publisiti murahan. Saya sudah pesan jangan besar-besarkan perkara ini demi ingin menjaga hati dan perasaan ramai pihak.Apa motif dia mewujudkan situasi begini? Tidak lain tidak bukan untuk memburukkan nama saya dan cuba untuk memecah-belahkan keluarga saya.
Baca entri ini sepenuhnya untuk mengetahui punca penceraian mereka dan amaran Ridzuan kepada Adda.

Catat Ulasan