Shiha Mentor Dan Iqbal Tarik Diri Daripada Rancangan Jalan-Jalan Cari Makan

Setelah mendapat kritikan yang amat hebat daripada peminat Jalan-Jalan Cari Makan (JJCM), pengacara rancangan tersebut Iqbal Pilih Kasih dan Shiha Mentor mengambil keputusan untuk menarik diri daripada terus mengacarakannya. Dengar ceritanya, Iqram Dinzly akan mengambil alih tugas mereka berdua untuk JJCM musim baru yang akan bermula 1 Julai ini.
iqbal shiha
Shiha memaklumkan yang dia menarik diri bukannya kerana kritikan yang diterima daripada penonton. Sebaliknya memang daripada mula dulu lagi dia menandatangani kontrak selama 13 episod untuk mengacarakan JJCM. Manakalah Iqbal pula memberikan alasan yang berat badannya naik mendadak sejak menjadi pengacara JJCM. Senang cerita, Shiha dan Iqbal menafikan diri mereka disingkirkan daripada JJCM kerana ramai yang kecewa dengan mutu pengacaraan mereka berdua.
jjcm
Diharap dengan penarikan diri Shiha dan Iqbal, pihak penerbit JJCM akan dapat mengembalikan zaman kegemilangan rancangan ini. Secara jujur, Abang Nara hilang mood 100% untuk menonton JJCM selepas Qi tiada. Kalau benar Iqram Dinzly akan menjadi pengacara baru JJCM, diharap Iqram dapat membawa kelainan. Paling penting, masa makan kenalah nampak berselera. Tak gitu? Kredit info Mstar Online.

Catat Ulasan