Gambar Hantu Jepun (Betul)

image
Korang pernah tengok hantu Jepun? Pernah terjumpa dengan hantu? Kalau belum pernah tengok,jom kita ramai-ramai tengok gambar dekat atas ini. Jangan tengok saja. Tenung dalam-dalam pada matanya tanpa beralih ke mana-mana dalam masa 5 minit.

Semasa korang tenung tu,sebut dan niat dalam hati yang korang nak tengok hantu jepun. Ini bukan kurafat ke apa ke. Just nak test korang punya pancaindera jer.

Aku tak jamin kalau hantu jepun ni kacau atau ikut korang balik. Semuanya tanggungjawab korang sendiri la ek.hehe...hahahahah!!

Mengikut info yang aku dapat, gambar ini di lukis oleh seorang wanita Jepun yang telah mati bunuh diri.

Wajah sebenar HANTU gadis jepun itu dapat dilihat jika namanya "fuk Yu" disebut dalam hati.

Korang tenung je pada matanya. Tenung 5 minit dan ia akan muncul. Korang macam mana? Sudah try? Ok ke?

Kalau berani, cubalah!