hooo, gosip artis luar negara beb !

assalamualaikum, hye peeps !
entry sebelum masuk tidur. ouhh yee,mesti korang tekan laju-laju kan kalau pasal-2 gosip nih. of course laa kan siapa laa tak nak tekan laju-laju kalau nak tahu gosip terhangat sepanas hot.fm. haaa,oke saya tipu. wakaka !

tadi duduk syok tanya kat pak cik google, tetiba ternampak satu tajuk ni. memang bikin panas beb ! like apa aku cakap uh hoooo, gosip artis luar negara. nak tahu apa tajuk dia? ? ni huh, LADY GAGA BERBOGEL KETIKA KONSERT ! haaa, amik kaw dia punya title. then tu aku pi laa tekan. korang tengok bawah ni.

apa reaksi korang?

omg !




picture sumber: http://www.melvister.com

mesti korang terkejut beruk an? apa lagi reaksi aku. see, tak tipu kan title tu. ish,ish. nak buat show camtu pun boleh jadi dengan sekadar separuh berbogel jee. mungkin ada yang daa tahu tentang ni kot, tapi aku tak tahu lagi. soo, aku share laa dengan korang. haiyoo, tutup mata jap tengok picture di atas.

seperti yang kita tahu, LADY GAGA ni memang laa suka pakai pakai yang aneh2 yang pada dia cantik setiap kali dia memakainya and nampak unik. tapi bila dia daa macam kat picture tu, adakah ia nampak unik dan aneh lagi? sepertinya luar biasa ada laa. HAHA!

selamat cuci mata!

p/s: LADY GAGA ni betul2 mencetuskan kontroversi laa. terbeliak biji mata sat tengok dia buat aksi panas ! err, XD


Catat Ulasan