5 Foto Sweet & Ala ‘Pussycat Dolls’ Shila Amzah Memang Buka Semangat!!

OHBULAN! Akui antara yang fans kepada anak gadis ND Lala yang seorang ini, kalau dengar lagu nyanyiannya ‘Patah Seribu’ memang meremang bulu roma. Vokal memang mantap.
Berkesempatan bertemu dengan gadis cantik, bubbly dan sweet ini di sidang media ‘Konsert Semangat Inspirasi’ baru-baru ini, Shila Amzah sudi berkongsi beberapa posing ‘nakal-nakal manja’ buat tatapan pembaca OHBULAN! terutama sekali Shilalas-nya.
Berkongsi serba sedikit jurnal sehariannya sebagai anak seni, juga sedikit kisah sebuah pintu bergelar ‘hati’ yang sekarang ini berjaya diketuk oleh sang teruna berbadan ala-ala Bradley Cooper (hehehehe jangan marah Shila), gadis berusia 21 tahun ini turut menyatakan dia akan fokus pada pembikinan album terbaru, nukilannya 100% dan 100% bermodalkan duit sendiri. Berkonsepkan Pop dan akan memuatkan tujuh buah lagu, Shila menjanjikan satu kejutan dan kelainan buat peminat untuk albumnya ini.
Sementara menantikan album Shila yang memakan masa beberapa ‘purnama’ untuk disiapkan, apakata ubat kerinduan anda dengan menatap wajah kesayangan hamba ini (Aisesehh)

Catat Ulasan