Wanita mati diitikam kerana sebut nama lelaki lain semasa berhubungan seks


Seorang perempuan bernama Joanne Kitchen (41) mati ditikam saat berhubungan seks dengan sang kekasihnya kerana menyebut nama lelaki lain. Demikian dilapor Daily Mail

Sang kekasih yang dikenalnya melalui permainan poker di Facebook bernama Gary Higgs (44) berang dan segera mengambil pisau dari dapur menikam dada dan punggungnya dua kali serta menggunakan jam elektrik untuk menghentam luka di dada sang kekasih.

Ketika itu, semuanya berjalan lancar saja. Pasangan yang tinggal Radcliffe, Inggris ini, mulai bercinta dan ketika sedang asyik, Kitchen berteriak histeria," Chris, harder!". Higgs sangat terkejut. Ia mulai meyelidiki sang kekasih dan sang kekasih mengaku jika itu hanya kebetulan saja.

"Saya bertanya, mengapa ia mengatakan Chris dan ia mengatakan dirinya sedang memikirkan kekasih anaknya yang sebelumnya sempat memberikan pertolongan kepadanya," ujarnya kepada polis. Higgs yang tidak mempunyai pekerjaan tetap itu tak boleh menerima alasan tersebut.

"Ini tak masuk akal. Mengapa ia memikirkan kekasih anaknya ketika kami sedang berhubungan seks. Saya tidak boleh menerima ini dan saya kemudian mengambil pisau dan ke bilik tetapi saya tak ingin menyakiti Jo (Joanne) dengan cara ini tetapi saya sangat marah," katanya kepada polis. Higgs mendapat hukuman 15 tahun penjara atas perbuatannya. Setelah Higgs menikam, Kitchen yang memiliki dua anak perempuan berusia 21 dan 22 tahun ini sempat bercakap," Kamu membunuhku!"

Catat Ulasan