‘Stuntman’ mengimbangi kepala dengan paku

Li Xin tidak seperti kebanyakan lelaki lain. Anda boleh agak kerana dia menghabiskan masa 20 tahun yang lalu mengamalkan satu muslihat tertentu: mengimbangkan di atas kepalanya pada kuku selama 10 saat.
Berusia 47 tahun, (66kg) Stuntman melambai tangannya apabila beliau memulakan aksi tersebut, sebelum membongkok di hadapan penonton untuk menunjukkan lekukan berbentuk paku dalam kepalanya.
'Paku” Apa yang dipanggil sebenarnya mempunyai hujung yang lebih luas daripada biasa untuk memberi Xin kawasan permukaan yang lebih kepada kira-kira, tetapi bersikap jujur​​, kami akan memaafkannya yang – jika hanya kerana hanya menjalankan handstand cukup keras untuk kebanyakan rakyat.

Prestasi Xin adalah sebahagian daripada “Permainan Etnik” Nanning, yang diadakan di wilayah autonomi China Selatan Zhuang Guangxi setiap tahun, yang melihat DAREDEVILS dan pakar-pakar ketahanan seperti Xin menunjuk-nunjuk kemahiran mereka kepada dunia.
Kali ini di sekitar penonton juga Liu Feinan – seorang lelaki yang digelar “Raja Ular Asia” kerana beliau memasukkan ular ke dalam hidungnya.
Selain daripada itu, ahli sukan Yao memainkan permainan “bola api”, hurtling bola yang diliputi dalam api di sekeliling padang pasi. Betul, ia benar-benar berlaku, dan anda boleh lihat video sebagai bukti, ada juga contoh-contoh lain sukan Yao melampau seperti “Mendaki gunung pisau” dan melompat ke dalam timbunan kaca yang pecah.

Lagi gambar Li Xin, termasuk salah satu lekukan di atas kepalanya, sila lihat gambar di bawah …
HPMG News

Catat Ulasan