Foto Telanjang Zhou Xun Artis China Ini Ditemukan Polis

Polis,sangat terkejut dengan penemuan foto-foto seksi artis tersebut. Polis dikhabarkan menemukan foto-foto itu saat sedang menggeledah kediaman Wang Shuo. Diketahui, baru-baru ini, Wang Shuo sedang terlibat kes hukum. Lelaki yang dikenal playboy ini didakwa atas kepemilikan senjata api secara haram.
Tentu saja khabar itu langsung menghebohkan orang awam setempat. Kehebohan itu membuat penguru artis Zhou Xun langsung bertindak. Mereka membantah keras tentang isu itu. Dan mereka akan menuntut atas munculnya rumor tersebut.
Selama ini Wang Shuo dikenal sebagai salah satu lelaki yang dijuluki ‘Four Young Master of Beijing’ kerana gaya hidup mewah dan skandalnya dengan beberapa selebriti perempuan di sana. Ia tergabung bersama eksekutif muda Beijing lainnya seperti Wang Ke, Wang Yu dan Wang Xioofei yang sekarang lebih dikenal sebagai suami Barbie Hsu.
Berita-berita Wang Shuo selalu menjadi headline di media setempat. Dan yang terbaru adalah ketika ia terlibat perseteruan dengan Wang Ke .
Bahkan, keduanya terlibat perkelahian sengit sehingga Wang Shuo nekad mengacukan pistol ke kepala Wang Ke.
Sejak lahir, Wang Shuo sudah bergelimang kemewahan. Ayahnya, Wang Zhicai adalah pengusaha properti terkenal di Beijing. Sedangkan ibu tirinya adalah seorang artis.
Wang Shuo saat ini memegang posisi tingkat tinggi di dua perusahaan real estate di Beijing. Selain dengan Zhou Xun, Wang Shuo sempat dikhabarkan menjalin hubungan dengan Fan Bingbing, Li Xiaolu dan Niu Mengmeng.

Catat Ulasan