Alamak!!! Ada budak mati r, sebab Melancap..


Gile r.. terkesima sperma  aku doe, dengar berita ni.. tengah aku duk skodeng2 blogfreaky tadi, aku terjumpa r, pasal entry ni.. Penulis Senja punya la..  Makk aii.. takut jugak doe.. erm.. takut bila dengar brita org mati ni..
tambahan lagi mati masa duk buat benda yg pelik2 ni..

Melancap babe.. korang mesti tahu r, nak kata aku tak melancap, tipu r.. kebanyakkan member laki aku, 90% mengaku secara jujur yg diaorg pernah melancap.. tak kisah dengan cara macam mana?
5% tak mengaku, tapi muka memang pernah buat r.. dan 5% lagi memang budak surau.. real punya.. x main benda macam ni..

erm.. tapi mengikut cite ni, remaja tu mati setelah 40 kali melancap dalam satu malam.. Bapak r.. banyak gile.. mampuih la adik ko.. ni memang ketagih tahap cipanzi r ni.. ok la.. aku malas nk cite panjang.. korang boleh terjah sendiri di blog Penulis Senja pasal entry ni.. dan rujukan sebenar disini

Catat Ulasan