TOP 5 blogger di Malaysia November 2011

Blog terkenal di Malaysia sememangnye dimiliki blogger2 terkenal. Aku nak jelaskan bahawa penilaian yang aku gunakan untuk meletakkan sesebuah di Top 5 blog paling terkenal di Malaysia berdasarkan Alexa Trafic Rank sepenuhnya dari Alexa.com dan owner blog ini aku percaya orang Malaysia. Untuk Edisi November 2011, aku lihat ade perubahan besar dalam kedudukan blog2 di Malaysia.

Kenapa aku gunakan Alexa.com, kerana Alexa.com adalah penyedia ranking website terbaik di dunia yang diiktiraf oleh Google.com dengan mengambil kira ranking Alexa.com untuk SERP. Ok, aku akan teruskan dengan senarai Top 5 blog paling terkenal di Malaysia edisi November 2011.

Top 5 blog paling terkenal di Malaysia edisi November 2011


Nombor 5: malaysia-today.net
Kedudukan Alexa.com berdasarkan semua website di dunia yang dicari oleh rakyat Malaysia = 121
Pagerank = 5 | Fokus: Politik Malaysia

Nombor 4: ohbulan.com
Kedudukan Alexa.com berdasarkan semua website di dunia yang dicari oleh rakyat Malaysia = 108
Pagerank = 4 | Fokus: Gosip Bodoh


Nombor 3: denaihati.com
Kedudukan Alexa.com berdasarkan semua website di dunia yang dicari oleh rakyat Malaysia = 105
Pagerank = 4 | Fokus: Blogger dan kehidupan

Nombor 2: blogserius.blogspot.com
Kedudukan Alexa.com berdasarkan semua website di dunia yang dicari oleh rakyat Malaysia = 86
Pagerank = 3 | Fokus: Informasi Menarik Sentiasa


Nombor 1: beautifulnara.com
Kedudukan Alexa.com berdasarkan semua website di dunia yang dicari oleh rakyat Malaysia = 63
Pagerank = 3 | Fokus: Gosip bangang rakyat malaysia suka. 


kredit to http://top5anything.blogspot.com

Catat Ulasan