Ramai suka ‘seks’??

Assalammualaikum dan salam sejahtera.. Yuhuu . . . .

Opp... Ini bukan entry pasal seks ok. Yang tengah fikir bukan2 tu, baik betulkan balik
otak anda. Point utama gua buat entry ni sebenarnya nak cerita pasal perkataan ‘seks’.
Gua tergerak hati nak buat topic ni sebabnye gua pernah terbaca salah satu cara nak
generate traffic buat entry yang ada perkataan ni. Gua pernah cuba dalam entry gua
sebelum ini, terbukti gua dapat hits yang banyak!



Boleh dikatakan perkataan ‘seks’ ini adalah 'penarik' kepada sesebuah laman web. Ini mungkin disebabkan kecenderungan orang ramai membuat carian(search) menggunakan perkataan ini. Hanya dengan perkataan ini juga pemilik laman web boleh menjana jumlah traffic yang banyak ke laman web mereka. Jika anda teringin mencuba, rekalah satu entry yang berkenaan dan ping post anda kat mana2. GUAranteed punyee dapat hits yang banyak. JANGAN pulak buat website p0rn0, Google tak suka dan boleh menyebabkan rank laman web anda jatuh.

Ape specialnya perkataan seks ni sampai boleh attract pengunjung? Itu gua pun tak pasti sebenarnya mungkin orang ramai curious apa yang ada disebalik tajuk itu, ataupun mereka-mereka ni GATAL!! Hahaha!

Catat Ulasan