ADoyai. Kancing Jaket Eva Longoria terbuka ketika Late Show

Kalau SILAP masa masa shooting siaran tertunda takpe lagi.Bolehlah nak edit2 .pekebenda ke
.tapi kalau LivE atau Siaran Langsung.Pergh..



Eva Longoria mengalami perkara tersebut ketika menjadi tetamu jemputan
pada rancangan Bintang artis.
Artis seksi ini sebenarnya mahu bercakap pasal buku memasaknya yang bertajuk "" ketika beliau
menjadi bintang jemputan rancangan "late show".
Dia datang ke studio televisyen CBS dengan mengenakan pakaian Jaket Tuksedo tanpa
pakaian dalam dan seluar pendek berwarna biru tua.

Namun. ,di tengah rancangan itu berlangsung bersama hos "late show",David Letterman,
salah satu kancing jaket Eva tidak sengaja terbuka.Kejadian itu hampir memperlihatkan
payudaranya.Sampai David pun terdiam.

Perkataan pertama yang keluar dari mulut Longoria ialah "Oh, Zip jaketku", lalu dia dengan
cepat menutup dadanya dengan salah satu tangan sambil berpaling ke arah David dan berkata
,"Saya minta maaf,tapi saya harap anda tidak melihat apa-apa".
Sambil berseloroh David berkata,"Oh tuhan., Boleh kah saya minum dengan awak lagi".
Demikian seperti yang dikutip dari surat khabar Daily Mail ,Jumaat(8-4-2011)

Bintang "The Desperate Housewive itu lebih bercakap soal ketereran dia
dalam memasak.

"ya,saya boleh memasak,Saya sudah reti membuat fillet ikan sejak berumur 7 tahun,
Sebahagian besar resepi dalam buku terbaru saya berasal dari resepi keluarga saya."
ujarnya.

Selesai shooting,Eva posting di akaun twitternya."saksikan penampilan saya malam ini
dalam Late Show pada pukul 11.35/10.20.saya sangat bersemangat.

kredit:koranmaya.com


Read more: http://cotatua.blogspot.com/2011/07/adoyai-kancing-jaket-eva-longoria.html#ixzz1dQBdOXH4

Catat Ulasan