Inilah wanita seksi yang mendakwa dirinya bekas kekasih Carlos Tevez

LONDON - Seorang peserta siri realiti televisyen, Claudia Ciardone mendakwa dia menjalin hubungan dengan bintang bola sepak kelab Manchester City, Carlos Tevez.
Menurut akhbar The Sun, dia menjalin hubungan itu semasa Tevez masih mempunyai seorang kekasih yang juga seorang pelakon, Brenda Asnicar.

Claudia yang berambut perang dan berusia 28 tahun itu berkata, dia mula menjalin hubungan sulit dengan Tevez dari Argentina menjelang pertandingan bola sepak Piala Dunia 2010.

Namun, katanya, dia meninggalkan Tevez, 27, selepas mendapat tahu bahawa bintang bola sepak itu menjalin hubungan dengan Asnicar, 19, yang membintangi siri televisyen Ugly Betty.

"Saya bersama Tevez sebelum, semasa dan selepas Piala Dunia. Saya memutuskan hubungan dengannya selepas mengetahui dia telah mempunyai teman wanita," katanya dalam satu program televisyen Argentina.
Claudia sebelum ini muncul dalam siri realiti Big Brother dan Dancing on Ice, kedua-duanya versi Argentina.

Selepas pendedahan tersebut disiarkan media Barat, bintang Manchester City tersebut yang dibayar gaji £150,000 (RM733,573) seminggu, menafikan dakwaan Claudia.
"Dengar sini, saya fikir mereka (Claudia dan pihak media) membabitkan saya dalam perkara yang tiada kena mengena dengan saya," kata Tevez.

Pada tahun lalu, Tevez berpisah dengan isterinya, Vanesa yang telah melahirkan dua cahaya mata semasa mereka hidup bersama.
SUMBER: KOSMO

Catat Ulasan