Aksi Manusia yang melucukan dalam Klip Video "Falling In Love" - Dato' Siti Nurhaliza

w0w...panjangnya tajuk...apa kena ni?
paham x apa yang aku tulis kat atas..?

aku suka sangat video ni..
sebab aku rasa pertama kali tgk tarian kat tengah2 jalan macam ni kat MALAYSIA...
memang menarik...Dato' Siti pulak tu yang nyanyi...mana x best...
lagu pon dah la sedap...korang dah dengar...?kalau x dengar lagu...jom dengar kat sini...
Dato' Siti Nurhaliza - Falling In Love..

dalam entry blog aku kali ni nak citer pasal ragam manusia yang melucukan dalam video ni...haha
aku tonton video ni selalunya lebih asyik tengok org skeliling dalam video ni jer haha....
...entry blog ni suka2 je...harap korang enjoy...haha
ni adalah screenshoot video klip ragam manusia yang mungkin korang x prasan...
dan aku buat dialog bagi sedap skit...hehehe
aksi tolak menolak

orang arab terpegun

jatuh topi tu

minah salleh mengumpat

Spm-Sijil Pandai Menari

buat2 malu lah pulak 

seluar londeh..hehe

makcik yang bangga

P/S: harap Dato' Siti buat video klip macam ni lagi...aku suka!
kalau suka...sila LIKE  @ SHARE

Catat Ulasan