Gambar Kanak-kanak yang comel [5 gambar].

Hari ini, aku secara tiba-tiba teringat zaman aku semasa kecil. Seriously said, sejak duduk di asrama dari tingkatan satu dan sekarang berada di universiti tempatan, rasanya cukup jari jemari yang ada untuk mengira bilangan aku melihat foto-foro lama. Terutama ketika aku masih kecil lagi.


Seingat aku, masa kecil-kecil sebelum bertadika, aku selalu dapat hadiah hari jadi daripada atuk, nenek, mak ni, mak na, pak lang, pak ndak, dan ucu aku. Apa yang hendak aku katakan ialah: That's the epic moment that I had in my life and it is beautiful. Jadinya, untuk berkongsi perasaan itu dengan anda semua, aku kongsikan beberapa keping gambar kanak-kanak versi luar negara yang serius comel untuk tatapan anda semua di samping memperingati zaman anda ketika kecil. Selamat melihat.





Nota: Jangan kita cemari keturunan kita kerana mereka adalah rezeki dan sangat comel..!!!

Catat Ulasan