Inilah sekolah yang mengajar tentang seks

Sekolah seks yang didirikan Ylva Thompson mendapat kritikan dari banyak pihak. Iklan adegan hubungan seks yang dibikin sekolah itu juga dilarang disiarkan televisyen Austria. Ditolak, lantaran sekolah itu semata-mata menjual adegan seks.

Ylva Maria Thompson adalah pemimpin sekolah itu. Warga kelahiran Sweden ini mendirikan sebuah sekolah yang mengajarkan bagaimana menjadi pecinta yang baik. Biayanya memang cukup mahal.

Ylva Maria Thompson, sang pemilik sekaligus ketua sekolah Austrian International School Of Sex

Satu term pengajian di sekolah seks internasional memakan biaya £ 1.400 setiap pelajar. Ini adalah sekolah internasional pertama yang secara khusus mengajarkan soal adegan intim.

Ylva menegaskan bahawa sekolah menerima siapa saja yang telah berusia di atas 16 tahun untuk menuntut ilmu di sekolah ini.

Selama menjalani pengajian siswa akan tinggal asmara yang digabung agar boleh mencuba pekerjaan rumah."Pendidikan inti kami bukanlah teoritis, tetapi sangat praktikal. Penekanannya adalah bagaimana untuk menjadi kekasih yang lebih baik", ujar kepala sekolah, seperti dikutip Huffington Post.

Namun, keberadaan sekolah khusus ini diprotes keras sejumlah orang ramai. Iklan promosi sekolah yang menampilkan adegan hubungan seks telah dilarang beredar di televisyen Austria. "Semuanya dibungkus dengan sesuatu yang sangat gaya, tapi intinya hanya menjual seks," komen seorang pemrotes.

Berikut Foto-foto guru pengajar di sekolah seks international tersebut:



Catat Ulasan